streda 30. septembra 2015

Autumn

Ahojte!
Je tu ďalší článok v ktorom by som sa Vám chcela prihovárať témou Jeseň.
Myslím, že je to téma o ktorej sa dá veľa rozprávať. Skoro každý má rád jeseň už len pre to, že to vonku hrá toľkými farbami... Výhľad z okna nikdy nebol krajší!
Ak máte radi toto ročné obdobie, prečo ? Ja sa s vami idem podeliť o to moje PREČO ? 

1. Ako som už spomínala sú to farby! Všade kam sa pozriete vládne kľudná a mne príde, že aj jemná atmosféra. Vonku vládne červená,oranžová,hnedá...farba. Dominujú tu stromy, ktoré sa menia ... zhadzujú svoj starý outfit a obliekajú sa do každoročných ich módnych trendov.
Milujem tú farebnosť. Takže určite prvé čo ma napadne pri otázke prečo milujem jeseň je to, že všade dominujú farebne stromy a celkovo farebná krajina.


2. Ďalší dôvod je oblečenie. Jesenné oblečenie je úžasné preto, lebo všade vidím svetre,bundičky,šatky/šály.
Určite chcem niaky článok venovať aj tomu, čo je túto jeseň podľa ,,odborníkov,, moderné aj keď na tom si myslím, že až tak nezáleží. Každý nosí to, čo sa mu páči a v čom sa cíti dobre, tak by to malo byť :) 
 A čo vy hovoríte na jesenné oblečenie ? Máte ho radšej ako napríklad letné šaty alebo zimné kabáty ? 
Aká je vaša najoblúbenejšia farba ? V čom sa cítite najlepšie ?  

 Niake ,,čierno-biele,, tipy...

 
 A dôkaz, že sukne sa nemusia pekne konbinovať len cez leto...

3.Kto miluje knihy určite sa so mnou zhodne,že najlepšie sa číta, keď je vonku chladno a vy sedíte vnútri s teplým čajom a dobrou knihou.
Určite jeden z najlepších tipov na relax. 
Tak čo vy ? 
Čo radi čítate, alebo čo radi robíte keď je vonku škaredo ? :) 


Toto by boli také tri dôvody prečo ja mám rada jeseň, aj keď dalo by sa ich povedať veľa. 
Ale každý musí mať najobľúbenejšiu časť roka a tá moja je prelom jesene na zimu! 
Aká je tá Vaša? 




 


5 komentárov:

  1. Skvelý článok ! :) Plánovala som niečo podobné ale uvidím...S trojkou súhlasím najviac :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok, a s tými knihami je to len a len pravda!♥
    Art Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý článok. Veľmi sa mi páči, že.sem davas dôvody preco miluješ jeseň. Možno aj vďaka nemu sa človek zamyslí, že nie je až tak zlá :)

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju vianočnú GIVEAWAY o kozmetiku, šperky ale aj knihy

    OdpovedaťOdstrániť